ברק על נתניהו: "זגזגן אפוף חרדות ופחדים"

    "כשאין חזון ואין תקווה - הדרך להישאר בשלטון היא בהטלת פחדים כלפי חוץ , ובהסתת איש ברעהו- כלפי פנים". עוד הוסיף: "אף אחד מהאיומים שמסביב, ואני חוזר, אף אחד מהאיומים הללו איננו איום קיומי על ישראל"
    דוד לזר 3 Comment on ברק על נתניהו: "זגזגן אפוף חרדות ופחדים"

    ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק ממשיך לתקוף את ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו • "נתניהו נראה בשנה האחרונה לכולי עלמא מודרך ע"י שיקולים אישיים שעיקרם שרידותו בשלטון" • על הממשלה: "מעדיפה לתעתע במנהיגי העולם"

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    "כשאין חזון ואין תקווה - הדרך להישאר בשלטון היא בהטלת פחדים כלפי חוץ , ובהסתת איש ברעהו- כלפי פנים". עוד הוסיף: "אף אחד מהאיומים שמסביב, ואני חוזר, אף אחד מהאיומים הללו איננו איום קיומי על ישראל"
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק ממשיך לתקוף את ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו. בנאום שנשא ברק בכנס של תנועת "דרכנו" אמר כי "נתניהו נראה בשנה האחרונה לכולי עלמא מודרך ע"י שיקולים אישיים שעיקרם שרידותו בשלטון, קשוב מדי לגורמים זרים המגבים בנדיבות את המשך שלטונו".

    ברק הוסיף כי "ידועה עמדתי כי הספירה לאחור אל סיום כהונתו – החלה. למיטב התרשמותי- גם הוא מבין זאת. נתניהו עשה גם דברים חיוביים לאורך הדרך. מה חבל שכך הוא יסיים. כי אכן, דמוקרטיה חפצת חיים ו'ניצני פאשיזם' אינם יכולים לחיות בצוותא. אם הממשלה לא תסור מהדרך הרעה הזאת- היא תוסר. הממשלה קיימת על מנת לשרת אותנו. היא חייבת דין וחשבון -לנו. לא אנחנו- לה. וככל שהיא פועלת לשרת את עצמה- דינה לעבור מן הארץ".

    גם ליברמן חטף מנחת זרועו של ברק והתייחס להודעת משרד הביטחון בה השוו את הסכם הגרעין שנחתם על איראן להסכם עם הנאצים, "מעבר לאבחנה שהניתוח ל'הארכת הפתיל' אצל ליברמן כנראה נכשל, איש איננו מאמין בעולם שהעלבון הזה הוטח באובמה בלא ידיעת נתניהו. גם משום שבממשלה נורמלית זה לא יכול להתרחש בלי שהעומד בראש יודע, וגם משום שהטקסט הזה נשמע כהד חוזר של התבטאויות נתניהו עצמו. ככה לא בונים חומה, ככה לא מבצרים ביטחון לאומי".

    על הממשלה אמר כי "נראה שממשלת ישראל לא יודעת מה שהיא רוצה או לחילופין רוצה משהו, ולכן היא מעדיפה לתעתע במנהיגי העולם. נתניהו נתפס נתפס כאדם חלש, בעל כשרון תעתוע לא מבוטל המופעל פנימה והחוצה כאחת, איש אפוף חרדות ופחדים, שמפזר הרבה מסכי עשן מילוליים אך מחמיץ שוב ושוב, בזגזוג והססנות אינסופיים הזדמנויות לחזק את בטחון ישראל ושילובה באזור".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "כשמדובר בסיוע ביטחוני מארה"ב, ברק הוא האחרון שיכול לדבר.  בשעה שרה"מ נתניהו עומד להביא להסכם סיוע חסר תקדים עם ארה"ב של קרוב ל 40 מיליארד דולר, אנחנו עדיין מחכים לכמיליארד הדולר של סיוע בטחוני מארה"ב שברק הבטיח שנקבל בזמן נסיגתו החפוזה מלבנון, נסיגה שהובילה להשתלטות איראן וחיזבאללה על דרום לבנון וירי של אלפי טילים משם על ערי ישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עוד אחד….
      מי שמדבר…